دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرد تتلو , آهنگ جدید تتلو مرد , آهنگ مرد تتلو , آهنگ اون مرد از تتلو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرد تتلو , آهنگ جدید تتلو مرد , آهنگ مرد تتلو , آهنگ اون مرد از تتلو

android facebook  دانلود برنامه فیسبوک Facebook v21.0.0.8.12 اندروید ( فول )

دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی فیسبوک Facebook for Android v21.0.0.8.12 برای اندروید

معرفی جدیدترین نسخه برنامه ( 21.0.0.8.12 ) در رسانه جوان موبایل – آپدیت درون برنامه ای و رسمی 

بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار مدیریت فیسبوک

.

دانلود فیسبوک اندروید

برنامه فیس بوک اندروید

نرم افزار فیس بوک اندروید

دانلود فیسبوک

.


دانلود برنامه فیسبوک برای اندروید Facebook  , محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا را در گوشی خود داشته باشید!

امروز برای شما آخرین ورژن نرم افزار اندرویدی فیسبوک را به همراه داریم. همانطور که مطلع هستید این شبکه اجتماعی در کشورمان نیز درحالیکه مسدود است اما پرطرفدارین شبکه اجتماعی محسوب می شود که اشخاص سیاسی زیادی نیز از آن استفاده و افکار خود را در فضایی گسترده تبلیغ می کنند.

کمپانی فیسبوک نیز با توجه به گسترش تلفن های هوشمند و از جمله گوشی های اندرویدی اقدام به تهیه و انتشار نرم افزاری برای دسترسی راحت تر کاربران گوشی های موبایل به فیسبوک کرده است. با نرم افزار Facebook, از گوشی های همراه خود به شبکه اجتماعی فیس بوک متصل شوید. به روز رسانی، چت با دوستانتان، بررسی اخبار مربوط به خود، بررسی رویدادهای آینده، آپلود عکس ها و فیلم ها، ارسال پیام ها، صندوق پستی و بررسی مجموعه اطلاعات پروفایل خود و دوستان جدیدتان بخشی از ویژگی هایی است که این نرم افزار داراست.  در ادامه توضیحاتی پیرامون شکل گییری شبکه اجتماعی فیسبوک آورده شده است که خواندن آن برای درک بهتر این شبکه مفید خواهد بود.


facebook android  دانلود برنامه فیسبوک Facebook v21.0.0.8.12 اندروید ( فول )


آشنایی مختصر با شبکه اجتماعی فیسبوک :

مارک زاکربرگ، دانشجوی رشتهٔ روانشناسی دانشگاه هاروارد که از قبل نیز تجربه‌هایی در راه‌اندازی شبکه اجتماعی داشت و وب‌سایت‌هایی مانند CourseMatch برای پیگیری وضعیت مدرک تحصیلیو Facemash برای رده‌بندی میزان جذابیت افراد را طراحی کرده‌بود، در ماه فوریهٔ سال ۲۰۰۴ میلادی و در سن ۲۴ سالگی به‌همراه دوستان خود وب‌سایت The Facebook را راه‌اندازی کرد. در ۲۴ ساعت اولیهٔ راه‌اندازی این وب‌سایت ۱٫۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه هاروارد و پس از یک ماه، بیش از نیمی از دانشجویان کارشناسی این دانشگاه در آن پروفایل داشتند.

در اواسط سال ۲۰۰۴، شان پارکر، بنیانگذار نپستر که پیش از آن مشاور زاکربرگ بود، به‌عنوان رئیس فیس‌بوک برگزیده‌شد. در ماه جون همان سال دفتر شرکت به پالو آلتو در کالیفرنیا منتقل شد. فیس‌بوک اولین سرمایه‌گذاری خود را از پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران پی‌پال دریافت کرد. در ماه اوت سال ۲۰۰۵ آدرس وب‌سایت به facebook.com تغییر کرد. این دامنه اینترنتی به قیمت ۲۰۰٫۰۰۰ دلار خریداری شد. در سال ۲۰۰۶ شرکت‌هایی مانند یاهو و گوگل پیشنهادهایی برای خرید این وب‌سایت دادند که توسط مارک زاکربرگ رد شدند با این حال شرکت مایکروسافت توانست ۱.۶٪ از سهام این وب‌سایت به‌همراه حق ویژهٔ تبلیغ در آن را به قیمت ۲۵۰٫۰۰۰ دلار بخرد.

عضویت در فیس‌بوک که در ابتدا محدود به دانشگاه‌ها و دبیرستان‌های آمریکا و اروپا بود، به‌تدریج از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ برای همه میسر شد. در ماه می سال ۲۰۱۲ میلادی این شبکهٔ اجتماعی سهام خود را برای فروش در بازار نزدک قرار داد و به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.

فیس‌بوک در حال حاضر بزرگترین شبکهٔ اجتماعی دنیاست و از هر ۷ انسان ۱ نفر در آن عضو است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی