دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرد تتلو , آهنگ جدید تتلو مرد , آهنگ مرد تتلو , آهنگ اون مرد از تتلو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرد تتلو , آهنگ جدید تتلو مرد , آهنگ مرد تتلو , آهنگ اون مرد از تتلو

دانلود آهنگ جدید روانی با صدای حمید عسکری

majid alizade | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری 

دانلود اهنگ روانی حمید عسکری , آهنگ عسکری روانی

hamid askari دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید روانی با صدای حمید عسکری

متن آهنگ روانی از حمید عسکری

.

دانلود آهنگ روانی عسکری

آهنگ روانی حمید عسکری

دانلود آهنگ روانی حمید عسکری

آهنگ جدید روانی عسکری

روانی عسکری


موضوع این گفتار اما این هم نیست. سخن بر سر بودجه 13 میلیارد تومانی سال 93 است که در بودجه 94 به 14 میلیارد تومان می رسد و باز نه درباره میزان آن که کم است یا زیاد. به این خاطر است که در توضیح اختصاص این بودجه آقای مصباح چند ادعا دارند که قابل تامل است و در تازه ترین مصاحبه خود با هفته نامه متبوع حجت الاسلام رسایی که به صورت گسترده ای نیز باز نشر شده مطرح کرده و گفته اند:

«بعد از انقلاب مهم ترین وظیفه‌مان را این تشخیص دادیم که اسلام را در جمیع جهات خودش بشناسیم و بشناسانیم و با بدعت‌ها و انحرافات مبارزه کنیم. این بالاترین کاری بود که ما به عنوان یک طلبه در جامعه می‌توانستیم انجام دهیم. آن که تمام زحمات انبیا را در یک جامعه بر باد می‌دهد این است که یا اسلام را درست نشناسند یا فریب بخورند. چه جایگاهی می‌تواند جلوی این بدعت‌ها و انحرافات را بگیرد؟ نه ارتش می‌تواند، نه سپاه می‌تواند، نه تجار می‌توانند، نه صنعت‌گران می‌توانند، این فقط کار آخوند و حوزه است. ما این کار را به عهده گرفتیم. چه اندازه موفق شدیم؟ به اندازه‌ای که وسائل فراهم شد. ما که قدرت غیبی نداریم، منابع بی‌منتها نداریم. همین اندازه‌ای که امام بودجه ما را تقبّل فرمودند و فرمودند شما اینجا را توسعه بدهید، من تا زنده‌ام خودم بودجه اینجا را تأمین می‌کنم، بعد از ایشان هم حضرت آقا تقبّل فرمودند. ما پیش اَحدی رو نزدیم، تمام نهادها موقع بودجه که می‌شود نمایندگانشان را می‌فرستند در مجلس لابی می‌کنند ولی  ما این کارها را نمی‌کنیم. یک بودجه‌ای می‌نویسیم و می‌فرستیم دفتر آقا و از دفتر آقا می‌فرستند دولت، یا تصویب می‌کنند یا نمی‌کنند و پیش کسی تملّق نمی‌گوییم که اگر می‌گفتیم، خیلی کارها به ظاهر بهتر از این انجام می‌گرفت.»
  • majid alizade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی